Sukses

Siti Nurhaliza Hamil Anak Kedua di Usia 41 Tahun

Kehamilan Siti Nurhaliza ini begitu dinanti olehnya.

Liputan6.com, Jakarta Diva pop Malaysia, Siti Nurhaliza sedang berbahagia. Di usianya yang masuk 41 tahun, istri dari Datok Khalid Mohammed Jiwa diketahui sedang hamil anak kedua. 

Kabar bahagia ini disampaikan oleh Siti  melalui akun Instagram pribadinya. Ia juga mengunggah foto sedang berpose memegang perut buncitnya. Pada foto itu usia kehamilan penyanyi asal Malaysia sudah memasuki empat bulan.

“Alhamdulillah. Hari ini 1 Disember 2020, saya dan suami membuat pengumuman rasmi mengenai kehamilan saya yang sudah pun berusia 4 bulan," tulis Siti Nurhaliza di akun instagramnya, Rabu (2/12/2020).

 

* Follow Official WhatsApp Channel Liputan6.com untuk mendapatkan berita-berita terkini dengan mengklik tautan ini.

2 dari 4 halaman

Lancar

Siti pun meminta doa untuk calon buah hatinya itu diberi kesehatan dan proses persalinan nantinya berjalan lancar. 

“Saya memohon doa kalian supaya saya dan bayi di dalam kandungan diberikan kesihatan, dipermudahkan hari-hari saya ke depan ini sehinggalah saat melahirkan nanti," tulisnya.

 

3 dari 4 halaman

Terima Kasih

Dalam kesempatan itu, Siti juga berterimakasih kepada semua orang yang telah dengan tulus mendoakan kesehatannya dan calon buah hatinya itu. 

“Terima kasih sekali lagi kepada kalian yang sangat memahami dan tidak putus mendoakan saya selama ini. Saya amat bersyukur di atas kurniaan Allah ini,” ujar Siti.

 

4 dari 4 halaman

Adik

Dengan kehamilan ini, Siti mengaku senang karena bisa memberikan adik untuk anak pertamanya. 

“Anugerah yang sangat berharga kerana saya diberi peluang untuk hamil selepas Siti Aafiyah berusia dua tahun lebih. Alhamdulillah. Terima kasih semua dan doakan saya ya!," pungkasnya.

* Fakta atau Hoaks? Untuk mengetahui kebenaran informasi yang beredar, silakan WhatsApp ke nomor Cek Fakta Liputan6.com 0811 9787 670 hanya dengan ketik kata kunci yang diinginkan.