Sukses

Marak Kaba Duto, Urang AS Dukung Pemerintah Buek Aturan Pembatasan di Dunia Maya

Urang Amerika Serikat (AS) alah mulai berang jo banyaknyo hoaks atau kaba duto, nan baredar di dunia maya. Dek itu, mereka mandukuang jikok pemerintah mambuek aturan yang labiah ketat dalam pamakaian media sosial.

Liputan6.com, Palembang - Urang Amerika Serikat (AS) alah mulai berang jo banyaknyo hoaks atau kaba duto, nan baredar di dunia maya. Dek itu, mereka mandukuang jikok pemerintah mambuek aturan yang labiah ketat dalam pamakaian media sosial.

Hal ini dikecekkan oleh jajak pendapat yang dirilis oleh Pew Research, pada Agustus ini. Dari survei itu, ada 48 persen warga dewasa AS, yang amuah pemerintah maambiak langkah untuak mambatasi kaba duto.

Bahkan dari 48 persen warga itu, setuju jikok ada pembatasan untuak manggunggah atau maliek konten. Jumlah iko maningkek dari survei tahun 2018, yakni 39 persen.

"A nan kita liek dari survei ini, cuma semacam reaksi yang mereka dengar dari para politisi, yang mereka piliah dan dari media nan mereka konsumsi. Saluruah urang punyo masalah, terlepas inyo memihak pihak kiri atau kanan, mereka amuah aturan yang labiah kareh," kecek Andrew Selepak, Profesor Media Sosial di University of Florida dilansir CBS.

"Tapi awak juga maliek aturan pembatasan akan sulit ditegakkan, baik oleh pemerintah maupun perusahaan manapun. Di Facebook ajo, ada 2,8 miliar urang sehingga indak bisa dibatasi secara mutlak."

(MG/ Azarine Jovita Halim)

*Untuak tahu sabananyo informasi yang beredar, cari tahu ajo ka WhatsApp ke nomor 0811 9787 670 cuma dengan ketik kata kuncinyo nan ka dicari tahu.

 

Lieklah Video Pilihan Berikut Ini:

* Follow Official WhatsApp Channel Liputan6.com untuk mendapatkan berita-berita terkini dengan mengklik tautan ini.

2 dari 2 halaman

Tentang Cek Fakta Liputan6.com

Malawan kaba duto atau hoaks samo juo malawan pambodohan. Itu nan mandasari kami mambuek Kanal Cek Fakta Liputan6.com pada 2018 dan hingga kini masih taruih aktif maagiah literasi media ka masyarakat luas.

Sejak 2 Juli 2018, Cek Fakta Liputan6.com bagabuang dalam International Fact Checking Network (IFCN) dan jadi partner Facebook. Kami juga bagian dari inisiatif cekfakta.com. Karajo samo dengan pihak manapun, indak akan mampangaruhi independensi kami.

Jikok dun sanak dapek informasi seputar hoaks yang amuah kami telusuri dan verifikasi, bisa ajo sampaikan ka email cekfakta.liputan6@kly.id.

Amuah labiah capek dapek jawaban? Hubungi ajo Chatbot WhatsApp Liputan6 Cek Fakta di 0811-9787-670 atau klik tautan nan iko.

* Fakta atau Hoaks? Untuk mengetahui kebenaran informasi yang beredar, silakan WhatsApp ke nomor Cek Fakta Liputan6.com 0811 9787 670 hanya dengan ketik kata kunci yang diinginkan.